»Wedekindova otroška tragedija o odraščanju se prelije v tukajšnjost-zdajšnjost, zazira se v vprašljive pogoje za zdravo rast in oblikovanje osebnih vrednot, negotovo umeščanje v skupnost, dezorientirano svobodno ljubezensko življenje, bizarne medgeneracijske odnose in stiske, ki neutrudno spodnašajo krhek smisel.«
»Otroška brezskrbnost je bled spomin, pritiski odločno postavljenih, pogosto nerealnih pričakovanj odraslih visijo nad mladimi glavami kot giljotina, ki se bo vsak hip sprožila.«
»Varne pogoje za zaposlene in obiskovalce v internih procesih ter na predstavah in drugih javnih prireditvah v SNG-ju Drama Ljubljana še naprej zagotavljamo...«
»Vstopnice za nekatere prireditve, ki so bile ob polovični zasedenosti dvoran razprodane, so zato spet na voljo. Na nekaterih predstavah in koncertih sedežni red ne bo veljal.«
»Svet, v katerem za preživetje sklepamo tudi posle s hudičem in pozabljamo na sočutje, ljubezen, moralo ... Mladi človek se torej lahko asimilira v apatični svet ali pa izbere eskapizem, pri čemer ostaja odprto vprašanje, katera izbira je manjše zlo – do samega sebe, do sočloveka, do družbe?«
»Soočenje z Gramscijevo mislijo ni vedno enostavno, saj gre za erudita, ki 'filozofijo prakse' dojema kot celovit projekt in se mu ni pripravljen odpovedati niti za ceno prostosti. Soočenje s konformizmom, dezorientiranostjo in neangažiranostjo, ki se je tako globoko zalezla v pore sodobne družbe, pa pred nas postavlja žgoča vprašanja.«
»Zlati celjski grb smo prejeli za 70 let uspešnega delovanja in prispevek h kulturno-družabnemu življenju mesta ter dolgoletno negovanje tradicije festivala Dnevi komedije.«
»Poigrava se tudi z različnimi lutkovnimi tehnikami, ki s songi, vizualno podobo in besedilno predlogo razgibajo celotni oder.«
»Nagovorile so nas – čakajoč na policah na čiščenje in obnovo. Prepričani smo, da jim novo življenje godi, saj jih je mojster Jezovšek ustvaril za druženje z igralci in odrom.«
»Gibalne linije provokativne koreografije za osem plesalk so na več mestih 'nalomljene' z ostrimi tolkalnimi gestami in z zasuki, ki dajejo gibanju nepredvidljivo dinamiko, celotna fizična struktura nastopajočih pa tako kulminira v mogočno, skorajda kruto vizualno lepoto, ki gledalcu jemlje dih.«
»Pohlep, denar, prevare, laži, kraja in razprodaja vrednot po dolgem in počez so vzporednice, ki sovpadajo s trenutnim stanjem v naši družbi. Zato se Mirandolina ne bori le za svoj vsakdanji kruh, ampak tudi za osnovno človeško dostojanstvo.«
»Predstavo o samostojni, bistroumni ženski 18. stoletja bo režirala temperamentna režiserka 21. stoletja Katja Pegan, ki je pravkar prejela nagrado tantadruj za življenjsko delo.«